Intellio / Hikvision kompatibilitási probléma megoldása

Az elmúlt hetekben több - Intellio eszközt használó - partnerünktől kaptunk visszajelzést arra vonatkozóan, hogy az újabb firmware-rel rendelkező Hikvision kamerák 2-3 nap után leszakadnak a hálózatról és nem csatlakoznak vissza az Intellio IVS szoftverhez csak az eszközök újraindítása után, miközben saját rögzítőjükkel stabilan működnek.

Az Intellio megvizsgálta a probléma forrását és megállapítást nyert, hogy a tesztek során az IVS3-ban nem jelentkezik hiba működés közben, ami arra enged következtetni, hogy a kamera új firmware-e nem kezeli megfelelően az ONVIF kapcsolatot.

A probléma kiküszöbölésére az alábbi megoldás született:

Egy program segítségével, ütemezetten adhatunk újraindítási parancsot a kamerának. A program az alábbi linkről tölthető le: https://dl.dropboxusercontent.com/u/55998238/progi.zip

A reboot menete:

  • A letöltött curl programot a C:curl mappába kell bemásolni.
  • C:curl>curl -X PUT, a http://username:password@kamera_IP/ISAPI/System/reboot linket másolja a programba
  • A reboot link egy problémás Hikvision kamera modell web felületéről származik. Amennyiben a lépéseket végrehajtva mégsem működik, kérjük, hogy a kérdéses kamera web felületén ellenőrizzék, milyen beállításokra van szükség

Mint minden esetben, ha bármilyen észrevétel, kérés vagy kérdés felmerül, forduljanak hozzánk bizalommal, kollégáink minden technikai kérdésben állnak rendelkezésre a support@ipct.hu email címünkön.