Új Vivotek RMA központ

A VIVOTEK megnyitotta RMA központját Hollandiában, azzal a céllal, hogy a garanciális javításra visszaküldött eszközöket 7 munkanapon belül tulajdonosaik ismét használni tudják .

2012. július 19-től kezdve a ComServe Network Netherlands B.V. hollandiai székhellyel fogja a VIVOTEK termékek javítását és cseréjét biztosítani a garanciális idő alatt.

ComServe Netherlands B.V. (innentől csak ComServe) egy független, értékesítés utáni szolgáltatásokat nyújtó vevőszolgálat, mely feladata a kis és közepes méretű készülékek javítása.

„Bízunk benne, hogy a ComServe meg tud felelni a felhasználók növekvő igényeinek világszerte, különös tekintettel Európára” –mondta William Ku, a VIVOTEK igazgatója.

Geert-Jan van Etten a ComServe hálózati program igazgatója emondta, hogy a ComServe rengeteg energiát fordít az értékesítés utáni szolgáltatások továbbfejlesztésére. Az ügyfelek számára egyedi internetes portált biztosítanak, ahol könnyedén regisztrálhatnak, majd nyomon követhetik RMA azonosítójuk segítségével a garanciális termék állapotát, az online supportnak köszönhetően pedig gyorsan és egyszerűen kaphatnak választ bármilyen kérdésükre a javítással kapcsolatban.